Drink....eat!!!

Τρώτε φρούτα...πεινασμένοι!

0
από τις πιο πλούσιες πηγές βιταμινών, μεταλλικών αλάτων και κυτταρίνης. Στοιχεία όλα τα παραπάνω υπερπολύτιμα για τον οργανισμό. Όμως αντίθετα με το τι πιστεύουν μερικοί πρέπει να καταναλώνονται πριν και όχι μετά το φαγητό. Τα φρούτα χωνεύονται καλύτερα όταν τρώγονται με άδειο στομάχι (μια, δυό ακόμα και τρεις ώρες πριν το φαγητό και τουλάχιστον τρεις ώρες μετά από κάθε γεύμα) αλλιώς δημιουργούν φουσκώματα. Βασικό επίσης είναι να μην συνοδεύονται τα ξινά φρούτα με άμυλο.(πχ. Πορτοκάλι ή χυμός πορτοκαλιού με σάντουιτς). Ο λόγος είναι ότι τα οξέα των φρούτων έχουν την ιδιότητα να καταστρέφουν για λίγο την πτυαλίνη, το ένζυμο που χρειάζεται για να χωνευτεί το άμυλο. Έτσι στο πρωινό μας πρέπει να πίνουμε πρώτα τον χυμό μας και μετά από 10 λεπτά να ακολουθούν τα δημητριακά, οι φρυγανιές και το ψωμί.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...